Contact

  • Telefoon: 036-76 70 101
  • E-mail: info@clyff.nl
  • Adres: www.clyff.nl

Scan en herken

Nooit meer naar de kast lopen...

Scan en herken is een eenvoudige manier om facturen te laten herkennen, boeken en op te slaan in het financiële pakket. Altijd de bijlage bij de hand, niet meer in de kast zoeken naar boekstukken, laat staan in de toekomst in het archief te moeten duiken!

X

Groeit de hoeveelheid papieren documenten bij u op kantoor u ook boven het hoofd? Er is een slimme oplossing: digitaliseren. Bijvoorbeeld de gehele facturenstroom in uw organisatie. Met Scan en Herken beschikt uw afdeling administratie over een programma om effectief af te rekenen met het tijdrovende verwerken van facturen. Even scannen en Scan en Herken doet de rest. Gebruiksvriendelijker kan het niet. En efficiënter ook niet. Alle facturen zijn voortaan overzichtelijk terug te vinden in uw administratie.

Heeft u wel eens nagedacht over het digitaliseren van uw inkomende facturen? Scan en Herken is een pakket dat een compleet scala aan mogelijkheden combineert met een eenvoudig te gebruiken programma. Het programma is namelijk ontwikkeld met de gebruiker – uw medewerkers – in het achterhoofd. Geen ingewikkelde procedures, geen omslachtige handleidingen. U kunt er direct mee aan de slag. Vanaf de eerste minuut kunt u profiteren van het gemak dat een digitale facturenadministratie voor uw bedrijf betekent!

Wat doet Scan en Herken precies?

  • Facturen die binnenkomen, hoeft u alleen maar even te scannen. Het enige wat u nodig heeft is een scanner.
  • Scan en Herken leest vervolgens automatisch de gescande digitale factuur.
  • Scan en Herken herkent de factuurgegevens en zoekt in uw administratie naar de bijbehorende leverancier.
  • Vervolgens presenteert Scan en Herken u het boekingsvoorstel. Liever een ander boeking? Aanpassen kan heel eenvoudig.
  • En daarna verwerkt Scan en Herken de boeking en de factuur in uw administratie.

 

Zoveel voordelen in één pakket?

  • Fouten bij het lezen en inboeken van facturen zijn verleden tijd.
  • U heeft alle facturen overzichtelijk bijeen in uw administratie, zowel gesorteerd op boeking als op leverancier/crediteuren-kaart.
  • Zoeken in orders is er niet meer bij: u bent geen facturen meer kwijt en u vindt alle gegevens snel terug. Doordat de documenten weer naar leesbare tekst worden omgezet en deze gegevens worden meegestuurd, zijn alle gescande documenten eenvoudig te doorzoeken.
  • U heeft de zekerheid dat de gegevens correct zijn verwerkt.
  • Investeren in extra randapparatuur is niet nodig: Scan en Herken werkt met alle scanners.
  • Ook facturen die al digitaal binnenkomen, via de mail, kunt u eenvoudig met Scan en Herken verwerken.
  • Inboeken van facturen vraagt niet langer meer kostbare tijd: het proces gaat veel sneller.

 

Heard enough? – Let’s start working.
Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.